Program Kongresu PolMaintenance 2019:

BLOK SPECJALNY

PODWYŻKI CEN ENERGII – jak bronić się przed podwyżkami cen i generować oszczędności tam, gdzie jest to możliwe?

Media alarmują, że ceny prądu rosną i będą rosnąć. Właściciele i menedżerowie polskich przedsiębiorstw są pełni obaw – drożejąca energia musi znacząco wpłynąć na koszty prowadzenia działalności. Co będzie dalej z rynkiem energii? Jak się bronić przed wzrostem cen?

  • Dlaczego ceny prądu rosną i czego możemy się spodziewać w nadchodzących miesiącach?
  • Gdzie szukać oszczędności? Skuteczne sposoby obniżenia zużycia energii w firmach produkcyjnych.
  • Jakie są alternatywy? Wykorzystanie najnowszych technologii i alternatywnych źródeł energii w nowoczesnych zakładach przemysłowych.

EKSPERT PANELU

Tomasz Ziąbka
CEO ABZ Energia

BLOK 1

SIĘGAJ GWIAZD, A ZARAZEM TWARDO STÓJ NA ZIEMI – praktyczne aspekty zarządzania majątkiem technicznym – patrz na całość i szybko wyciągaj odpowiednie wnioski.

Czy znasz firmę która wydała kiedyś 10 mld zł (2,8 mld USD) na maszynę która przez ponad 3 lata stała i się kurzyła? Pewnie, że znasz - witamy w NASA, gdzie drobna wada głównego zwierciadła teleskopu Hubble’a uniemożliwiła mu wykonywanie ostrych zdjęć przestrzeni kosmicznej i przez 3 lata tylko krążył po orbicie. Czy można było tego uniknąć? Jak zapanować nad co raz bardziej złożonymi systemami, które składają się z coraz bardziej złożonych podzespołów?

  • Jak poprawnie wykonać analizę krytyczności majątku technicznego? Jaka część majątku powinna być uznana za krytyczną? Jaką dobrać strategię zarządzania majątkiem do poszczególnych jego składowych w oparciu o wyniki analizy krytyczności?
  • Norma ISO 55000 – pomoc czy utrudnienie podejścia do zarządzania majątkiem technicznym? Praktyczne aspekty które pozwolą zwiększyć dostępność techniczną instalacji produkcyjnych, obniżyć koszty jej utrzymania, wydłużyć cykl życia obiektów technicznych oraz ograniczyć ryzyko eksploatacyjne.
  • Jak umiejętnie wykorzystać możliwości przemysłu 4.0 i generować oszczędności energii w świetle nieustannych podwyżek cen? Skuteczne sposoby na ograniczenie emisji oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
  • Lean to green – czy to się opłaca i dlaczego tak bardzo? Postrzeganie majątku technicznego jako podstawowego zasobu obsługującego strumień wartości klienta.
BLOK 2

NIE WIERZ W HOROSKOPY – KORZYSTNY UKŁAD PLANET NIE ISTNIEJE. Przewiduj, zapobiegaj, wykrywaj, reaguj – wszystko o awariach w Twoim zakładzie.

„Houston – mamy problem!” – czyli jak uszkodzona izolacja kabla misji Apollo 13 stała się najbardziej udaną porażką w historii lotów kosmicznych? Czy można było jej uniknąć? Co zaważyło na tym, że załoga misji A3 po 5d 22h 54m 41s wróciła bezpiecznie na ziemię?

  • Czy strategię RCM należy stosować do wszystkich elementów naszego systemu? Jak przeprowadzić właściwą analizę niezawodności w oparciu o dostępne dane i ukierunkować wszystkie działania w ujęciu strategicznym?
  • Ile kosztuje dobra prewencja i jak ją mierzyć? Dlaczego zarząd powinien uwzględnić ją w budżecie i na jakim poziomie? Dla których elementów naszego systemu możemy pominąć prewencję?
  • „Lepiej mądrze stać, niż głupio biegać” – zastosowanie nowoczesnych technologii wykrywania symptomów awarii oraz sposoby ich analizy – przegląd powszechnych zastosowań w przemyśle
  • Autonomus maintenance – czy jesteśmy już gotowi? Fundamenty skutecznego angażowania operatorów w czynności UR. Jakie kluczowe aspekty należy uwzględnić przy projektowaniu zespołów szybkiego reagowania?
  • Poczuj się jak w USA w latach 50 i wprowadź program TWI – Training Within Industry. Dlaczego standaryzacja w dziale UR jest tak istotna? Od czego zacząć? Które standardy są najbardziej kluczowe i dlaczego?
BLOK 3

NIE CZYTAJ Z GWIAZD! DANE, FAKTY I LICZBY TO DLA CIEBIE KOSMOS? Znajdź sposób na ujarzmienie tych informacji i wykorzystaj je do „przyziemnych” działań.

Miał pracować 90 dni. Działał 14 lat i ciągle przesyłał dane z Marsa na Ziemię – od 10 czerwca 2018 nie otrzymaliśmy żadnego sygnału. Był: zasypany przez burzę piaskową, doznał uszkodzenia spektrometrów, wahania temperatury uszkodziły jeden z wysięgników, a w między czasie ugrzązł na 1 miesiąc w piaskowej wydmie. Poznaj łazik Opportunity który pomógł przesłać więcej danych z powierzchni czerwonej planety niż wszystkie pozostałe misje razem wzięte. A czy Ty ciągle masz kłopot jak zbierać, analizować oraz przetwarzać dane poprawiając wskaźniki Twojej firmy?

  • Chmura to nasza przyszłość – zgadzasz się? Sprawdź jak w praktyce zastosować narzędzia chmurowe do wsparcia zarządzania w obszarze zespołów autonomicznych, linii, całej fabryki oraz regionu.
  • Big Bang, czy Big Data? Ilość danych zbieranych z produkcji rośnie wykładniczo. Jak je zbierać i przetwarzać w czasie rzeczywistym? Wykorzystanie uczenia maszynowego do wsparcia procesów decyzyjnych.
  • MTTF, MTTR, MTBF – to coś więcej niż tylko akronimy. Z czego się składają i jaki mamy na nie wpływ? Jak zaprojektować system, żeby każdy w firmie miał możliwość realizacji działań poprawiających te wskaźniki?
  • Wysokie koszty w obszarze zarządzania częściami zamiennymi? Jak uwolnić zamrożony kapitał i odzyskać miejsce magazynowe nie narażając się na przestoje na produkcji? Które wskaźniki wskażą mi drogę w zależności od branży i specyfiki firmy?
  • „Dział UR generuje jedynie koszty dla firmy.” Czy umiesz rozprawić się z tym mitem? Poznaj obszary i metody działania które realnie przekładają się na wzrost wartości firmy.
BLOK 4

JAK ZBUDOWAĆ MIĘDZYGALAKTYCZNY MOST MIĘDZY POKOLENIAMI? Skuteczne sposoby motywacji pracowników.

Niektórzy jeszcze żywo pamiętają pierwsze lądowanie człowieka na księżycu (NASA, 1969), a już wkrótce mogą mieć szansę być świadkami pierwszej załogowej misji na marsa (SpaceX, 2024). Do tego czasu 75% pracowników na świecie będą stanowili millenialsi – ludzie urodzeni w latach 80. I 90. XX wieku. Milowy krok w eksploracji kosmosu nie zostanie bez echa na Ziemi – styl pracy oraz sposób podejścia nowych osób będzie zmieniał nasze organizacje. Czy jesteś na to gotowy?

  • Pieniądze szczęścia nie dają – czyżby? Jak zaangażować pracowników do ciągłego doskonalenia w każdym obszarze? Systemy motywowania pracowników w nowoczesnych organizacjach.
  • Mówi się, że ludzie przychodzą do firmy, a odchodzą od szefa. Czy to prawda? Jak swoim zachowaniem wpłynąć na budowanie dobrych relacji w zespole bez względu na wiek czy staż pracy.
  • Przełamanie lodów na linii UR-Produkcja dzięki metodzie SMED. Jak przeprowadzić skuteczny warsztat i zaangażować wszystkich pracowników? Zwiększ dostępność maszyn oraz skróć czas przezbrojenia - praktyczne case study.
  • Transfer wiedzy w organizacji. Co zrobić, aby Ci bardziej doświadczeni pracownicy chcieli mówić, a Ci młodsi aktywnie słuchać? W jaki sposób przekazywać wiedzę kolejnym pokoleniom w działach technicznych?

Podczas Kongresu PolMaintenance wystąpili:

Piotr
Bonarski
Operation Manager w Haerter Technika Wytłaczania.

Przez ostatnie 10 lat pracował m.in. firmach Whirlpool, Winkelmann oraz Lear Poland II. Drugą kadencję jest prezesem koła terenowego SIMP (Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich) działającego przy Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.

Jego pasją jest szukanie metod, narzędzi i rozwiązań usprawniających zarządzanie działem, obszarem, firmą, łącząc zdobycze wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Szeroko współpracuje z firmami szkoleniowymi oraz produkcyjnymi m.in. Federal Mogul, KGHM ZG z zakresu organizacji pracy działu utrzymania ruchu, ale też Lean Manufacturing czy Six Sigma.

Piotr
Motyka
Project Management Officer w Haerter Technika Wytłaczania

Ekspert odpowiedzialny w firmie Haerter za wdrożenie filozofii Lean Manufacturing oraz controling produkcyjny. W ostatnich latach pracował między innymi w Winkelmann sp. z o.o., Case Tech (obecnie Viskase) oraz jako niezależny konsultant. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy konsultanta i trenera, prowadzi projekty doskonalące systemy produkcyjne dla firm z branży tekstylnej, samochodowej i kosmetycznej, w Polsce oraz za granicą. Lider licznych projektów optymalizacyjnych, wielokrotnie nagradzany i wyróżniany za osiągniecia. Pasjonat filozofii Lean Manufacturing i Six Sigma, członek Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Mechaników Polskich.

Arkadiusz
Burnos
Managing Director, Senior Consultant w BalticBerg Consulting.

Lider kilkunastoosobowego zespołu konsultantów w zakresie Zarządzania Majątkiem i konsultant wiodący w wielu strategicznych projektach w zakresie Zarządzania Majątkiem.

Ekspert w zakresie utrzymania ruchu, zarządzania niezawodnością i kosztami eksploatacji majątku, prowadzenia projektów przemysłowych (autor wiodący metodyki Industrial Project Management), trener wykładowca ponad 150 szkoleń i wydarzeń branżowych związanych z Zarządzaniem Majątkiem i Zarządzaniem Technicznym. Specjalista ds. prewencyjnego UR, analiz niezawodnościowych (m.in. RCM, LDA, RAM), analiz ryzyka w zakresie majątku technicznego, analiz krytyczności majątku. Absolwent Wydziału Mechanicznego Akademii Morskiej w Szczecinie oraz Programu MBA prowadzonego przez Uniwersytet Szczeciński z Manchester Metropolitan University. Posiada doświadczenie w doskonaleniu produkcji, systemów utrzymania ruchu oraz zarządzania majątkiem technicznym z wykorzystaniem licznych metodologii i strategii, jak i mierzeniu i analizie efektywności wg ISO 55000. Posiada szerokie doświadczenie w doborze oraz wdrażaniu systemów CMMS/EAM –m.in. SAP (PM), INFOR EAM, IFS, IBM MAXIMO. Wykładowca AZT (Akademii Zarządzania Technicznego), MBA oraz Executive MBA.

Kamil
Jastrzębski
Trener i ekspert w EMT-Systems Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, o specjalizacji Systemy informatyczne w automatyce. Od 2007 roku zajmuje się programowaniem i uruchamianiem systemów sterowania i wizualizacji. Bardzo duże i wszechstronne doświadczenie przemysłowe zdobył pracując w firmie integratorskiej oraz w utrzymaniu ruchu, w zakładzie z branży FCMG, gdzie m.in. wdrażał systemy klasy DCS – SIMATIC PCS7, klasyczne systemy sterowania PLC+HMI, układy napędowe na bazie SIMOCODE i SINAMICS. Ekspert w dziedzinie konfiguracji i diagnostyki przemysłowych sieci PROFIBUS DP i PA. Wiedza i praktyczne umiejętności z obszaru pracy trenera oraz profesjonalne techniki szkoleniowe są potwierdzone certyfikatem Train The Trainer, który otrzymał po ukończeniu studiów podyplomowych Master of Business Training na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Piotr
Golonka
Kierownik projektów i konsultant w Lean Action Plan.

Mgr inż. zarządzania i inżynierii produkcji, absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Politechniki Wrocławskiej. Praktyk Lean Management, który zbierał swoje doświadczenie m.in. w branżach: automotive, EMS, przetwórstwa stali, poligraficznej oraz innych. Zajmuje się podnoszeniem efektywności procesów, usprawnianiem systemów zarządzania oraz realizacją projektów wdrożeniowych. Z powodzeniem prowadzi projekty mające na celu transformację przedsiębiorstwa na sposób szczupłego myślenia, takie jak: mapowanie strumienia wartości (VSM), warsztaty SMED, standaryzację oraz wiele innych. Ceni sobie pracę projektową zorganizowaną na osiąganie konkretnych celów. Czas wolny spędza aktywnie z rodziną lub nabija kolejne kilometry na endomondo wraz ze swoim psem.

Mateusz
Pierzchała
Trener, menedżer
 

Redaktor prowadzący „Służb Utrzymania Ruchu”. Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Krakowskiej oraz studiów podyplomowych „Trener i coach – partner w rozwoju”. Przez 15 lat pracował jako menedżer w branży automatyki oraz IT, pomagając we wdrażaniu rozwiązań z zakresu systemów sterowania, oprogramowania SCADA i MES oraz przemysłowych baz danych.

Specjalizuje się w humanistycznych aspektach nowoczesnych technologii. Jest prezesem Instytutu Karola Wojtyły, w którym zajmuje się miejscem i rolą człowieka we współczesnym świecie oraz rozwijaniem i propagowaniem personalistycznych metod zarządzania. Projektuje i prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji międzyludzkiej oraz wystąpień i prezentacji publicznych. Jako trener i logoterapeuta pomaga w odkrywaniu sensu i planowaniu zrównoważonego samorozwoju. Propaguje wiedzę na temat zespołu Aspergera, pomaga dorosłym aspergerowcom oraz rodzicom dzieci z ZA.

Kamil
Zjawiony
Inspektor w Urzędzie Dozoru Technicznego

Inspektor w dziale UTB (urządzenia transportu bliskiego) w oddziale Łódzkim UDT. Absolwent Politechniki Częstochowskiej (inż. - wydział elektryczny, mgr - zarządzanie i inżynieria produkcji), następnie ukończył studia podyplomowe na Politechnice Łódzkiej (ergonomia i bhp). Od początku kariery związany z działem UR (zaczynał jako specjalista UR, następnie inżynier ds. utrzymania ruchu, a od stycznia 2011 r. inspektor w UDT.). Poza standardową inspekcją działa w Akademii UDT (specjalizuje się w szkoleniach dotyczących wózków jezdniowych podnośnikowych), a jako kierownik zespołu zajmuje się szeroko rozumianą tematyką preventive, predictive i proactive maintenance.

Maciej
Gulanowski
Trener ds. Efektywności Produkcji w Proresult

Posiada 7-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania oraz usprawniania procesów produkcyjnych, które zdobywał w branżach: motoryzacyjna, poligraficzna, medyczna oraz obróbka skrawaniem CNC. Instruktor praktycznej nauki zawodu. Wyróżniony tytułem „Lider inżynierii poniżej czterdziestki”. Członek Stowarzyszenia Lean Management Polska i Polskiego Stowarzyszenia Praktyków Training Within Industry. Prelegent oraz autor licznych artykułów dotyczących efektywnego zarządzania produkcją oraz podnoszenia efektywności funkcjonowania służb utrzymania ruchu. Absolwent studiów na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (UWM Olsztyn).

Jacek Stec,
MBA
Dyrektor Sprzedaży w Reliability Solutions.

Ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu obszarami biznesu, działaniami sprzedażowymi oraz realizacją projektów w obszarze dóbr przemysłowych i inwestycyjnych w korporacjach międzynarodowych (ABB, Siemens, Emerson). Wieloletnie doświadczenie w obszarze kompleksowych rozwiązań dedykowanych automatyzacji procesów przemysłowych i energetycznych dla obiektów nowych i modernizowanych, systemów napędowych, modernizacji urządzeń elektrycznych, energetycznych i mechanicznych. Ponad 10 lat doświadczenia w obszarze rozwiązań skupionych na ocenie stanu technicznego instalacji technologicznych, maszyn i urządzeń, systemach diagnostyki urządzeń procesowych, aparatury i maszyn, podnoszeniu niezawodności pracy urządzeń i instalacji technologicznych, optymalizacji procesów biznesowych, budowania i optymalizacji strategii utrzymania ruchu na różnych szczeblach organizacyjnych przedsiębiorstw.

dr inż. Jacek
Szymczyk
Pracownik naukowy Politechniki Warszawskiej.

Pracownik i absolwent Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej. Jego obszar zainteresowań zawodowych jest związany ściśle z energetyką i przemysłem w takich dziedzinach, jak napędy, pompy i układy pompowe, sprężarki i układy sprężonego powietrza, wentylatory, spalanie i wytwarzanie oraz przesył pary i gorącej wody. Zajmuje się także analizą układów cieplnych stosowanych w energetyce zawodowej oraz ich optymalizacją. W ramach działalności naukowej i współpracy z przemysłem wykonuje audyty energetyczne instalacji przemysłowych oraz prowadzi szkolenia z zakresu efektywności energetycznej. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych w czasopismach o zasięgu krajowym i zagranicznym.

Bartłomiej
Denkowski
PreSales Manager,
IFS Poland

Bartłomiej Denkowski od 24 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant, a następnie kierownik projektów, uczestniczył w licznych wdrożeniach obejmujących procesy logistyczne i dystrybucyjne. Obecnie pracuje na stanowisku PreSales Manager i jest odpowiedzialny za opracowywanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. W roku 2001 uzyskał certyfikat APICS-CPIM. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.

mgr inż. Stanisław
Mendel
Kierownik Produktu – Serwis w Pruftechnik-Wibrem Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, wydz. Mechaniczny. Od 2002 pracownik Pruftechnik-Wibrem Sp. z o.o. Pierwsze doświadczenia związane z eksploatacją maszyn zdobywał w przemyśle ceramicznym, jako kierownik zmiany. W firmie Pruftechnik zaczął pracę na stanowisku handlowca następnie serwisanta, po czym objął funkcję kierownika serwisu. Od roku 2013 zajmuje się rozwojem usług oferowanych przez Pruftechnik-Wibrem. Zdobytą wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się z Klientami, pomagając im w rozwiązywaniu zagadnień związanych z pomiarami i wdrożeniami systemów diagnostycznych.

Michał
Lewandowski
Trener, terapeuta i coach w TeamPartners

Związany z Wydziałem Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie naukowo i dydaktycznie zajmuje się tematem odporności psychicznej. Certyfikowany coach i terapeuta Gestalt – ukończył Szkołę Psychoterapeutów Instytutu Terapii Gestalt w Krakowie i International Program for Gestalt in Organization w Scuola Gestalt di Torino.

Przez ponad 10 lat pracował jako senior consultant w Profesja Consulting, gdzie zaczynał od tematyki konfliktu i negocjacji, a następnie specjalizował się w przywództwie. W latach 2015-2017 managing partner w międzynarodowej grupie szkoleniowo-doradczej IAK Institute for Applied Creativity.

Obecnie łączy pracę naukową z działalnością szkoleniowo-coachingową i praktyką psychoterapeutyczną. Centralnym punktem jego pracy, łączącym wszystkie te obszary, jest tematyka odporności psychicznej. Pracuje z liderami i zespołami w kierunku integrowania spójności i stabilizacji, z zdolnością do adaptacji. W ramach krakowskiej szkoły coachingu SPC dba o to, aby przyszli coache mieli nie tylko narzędzia, ale też wgląd w siebie i drugiego człowieka. W praktyce psychoterapeutycznej bliska jest mu tematyka kryzysów rozwojowych i egzystencjalnych, wobec których stajemy w toku życia.

Grzegorz
Fijałka
Dyrektor ASTOR Consulting, ASTOR sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Krakowskiej, Wydziału Mechanicznego (kierunek: Automatyzacja Procesów Wytwarzania), oraz studiów podyplomowych z zarządzania produkcją (Wyższa Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie) i zarządzania ryzykiem (Collegium Civitas w Warszawie). W zespole ASTOR od 2006, gdzie pełnił funkcje od specjalisty do spraw oprogramowania, przez trenera, dyrektora ASTOR Consulting aż do Opiekuna Kluczowych Klientów i business development.

Specjalizuje się w zakresie oprogramowania przemysłowego, systemów podnoszenia efektywności klasy MES, optymalizacji produkcji i procesów, LEAN, zarządzania projektami i rozwoju nowych obszarów, produktów, usług i biznesu w ASTOR. Aktualnie rozwija kompetencje w obszarze planowania produkcji. Posiada wieloletnie doświadczenie i praktyczną znajomość typowych potrzeb przedsiębiorstw produkcyjnych, szczególnie z branży FMCG, spożywczej, chemicznej, farmaceutycznej, kosmetycznej i automotive.

Tomasz
Ziąbka
CEO ABZ Energia
 

Ukończył automatykę i robotykę na wydziale Elektroniki i Elektrotechniki Politechniki Łódzkiej, a także Studium Menedżerskiego MMBA firmowane przez Uniwersytet Łódzki i University of Maryland (dyplom MBA). Posiada ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich w branżach związanych z nowymi technologiami oraz aspektami efektywności energetycznej.

Osobiście uczestniczył w kilkudziesięciu projektach audytorsko – doradczych, realizowanych dla największych polskich przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej. Ekspert KSU w zakresie projektów innowacyjnych i w obszarze projektów efektywności energetycznej. Twórca i lider innowacyjnych na skalę światową projektów, takich jak ISEE – Inteligentne Sterowanie Efektywnością Energetyczną.

Andrzej
Skrzypkowski
Właściciel AS Instrument Polska
 

Właściciel firmy AS Instrument Polska od września 2002. Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydział Mechaniczny Technologiczny (aktualnie Inżynierii Produkcji) – dyplom magistra w uzyskał 1991 roku, specjalizacja spawalnictwo.

W latach 1998-2002 inżynier sprzedaży w firmie SPM Instrument Sp. z o.o., w polskim oddziale SPM Instrument AB. W roku 2000 wprowadzał na polski rynek systemy laserowe do osiowania i określania geometrii maszyn, Damalini AB - aktualnie Easy-Laser AB.

Obecnie wyłączny przedstawiciel w Polsce firmy szwedzkiej SPM Instrument AB (przyrządy i systemy do diagnostyki maszyn) oraz autoryzowany Easy-Laser AB (systemy laserowe). Ponadto Rayhome Ltd. Wlk. Brytania (laserowo cięte podkładki ustawcze), Hilger u. Kern GmbH Niemcy (ultradźwiękowe detektory przecieków, także zintegrowane z kamerą i mierniki naciągu pasa), Schaller GmbH Austria (przyrządy i systemy Humimeter do pomiaru wilgotności powietrza i materiałów sypkich oraz do papieru i kartonu).

Mateusz
Milczanowski
Business Development Manager, Elmodis

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na wydziale Metali Nieżelaznych w specjalności Zarządzanie i Inżynieria Produkcji z doświadczeniem w pracy dla branży przemysłowej oraz energetycznej. W swojej kilkuletniej karierze zawodowej zdobywał doświadczenie zarówno w małych spółkach krajowych jak i w globalnych koncernach. Praca w różnych gałęziach przemysłu, pozwoliła mu na bardzo dobre zrozumienie potrzeb klientów przemysłowych szczególnie w kwestiach procesów produkcyjnych i procesowych. Business Development Manager, odpowiedzialny za rozwój sieci dystrybucyjnej oraz współpracę z kluczowymi klientami przemysłowymi firmy Elmodis.

Fotogaleria

z XIV Ogólnopolskiego Kongresu Służb Utrzymania Ruchu PolMaintenance
Organizator:
Partner złoty:
Partnerzy srebrni:
Partnerzy brązowi:
Partnerzy:
Partnerzy wieczoru:
Główny Partner Merytoryczny:
Partner Merytoryczny:
Partnerzy medialni: