Relacja z XIII Kongresu PolMaintenance: Cztery filary transformacji działu UR wg zasad Przemysłu 4.0

Aby uzyskać dostęp do prezentacji z XIII Ogólnopolskiego Kongresu Służb Utrzymania Ruchu PolMaintenance podaj swój adres e-mail:

Adres email*:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Cztery filary transformacji działu UR wg zasad Przemysłu 4.0

XIII edycja Kongresu PolMaintenance już za nami. Uczestnicy mogli wziąć udział w 20 prelekcjach, 2 moderowanych dyskusjach i, podobnie jak w minionym roku, korzystać z dedykowanej wydarzeniu aplikacji networkingowej, gdzie mogli wymieniać się doświadczeniami.

16–17 maja br. był w kalendarzu szefów utrzymania ruchu ważną datą. Odbyła się bowiem kolejna edycja Kongresu PolMaintenance, która od lat ukazuje trendy i tendencje w branży UR. W tym roku ponownie spotkaliśmy się w hotelu Windsor w Jachrance pod Warszawą. W ciągu dwóch dni uczestnicy mieli okazję przeprowadzić wiele biznesowych rozmów z partnerami wydarzenia, wymienić się swoimi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami z branży UR, ale także zintegrować się podczas wieczornego bankietu. Wydarzenie otworzyła Anna Frąckowiak – dyrektor czasopism branżowych w Forum Media Polska, czyli wydawcy czasopisma „Służby Utrzymania Ruchu”. Dwa dni Kongresu moderował Piotr Golonka, konsultant Lean Action Plan, którego uczestnicy znali z poprzedniej edycji Kongresu PolMaintenance, gdzie był on jednym z prelegentów.

Przemysł 4.0

Tematem przewodnim wydarzenia była koncepcja Przemysłu 4.0. Występujący prelegenci ukazali sposoby na przeprowadzenie transformacji działu utrzymania ruchu zgodnie z zasadami czwartej rewolucji przemysłowej, która w wielu firmach w Polsce dopiero się zaczyna. Wszystkie prelekcje zostały podzielone na cztery filary tematyczne.

Analiza danych i serwisowanie maszyn

Temat poprawnej analizy danych rozpoczął pierwszy dzień Kongresu PolMaintenance. Uporządkować wiedzę na ten temat pomogły uczestnikom wystąpienia Piotra Bonarskiego (Haerter), Michała Tomali (NTN-SNR Polska), Macieja Gniadka (Amica) oraz Arkadiusza Burnosa (BalticBerg Consulting), który poprowadził także dyskusję moderowaną. Debata wskazała uczestnikom praktyczne rozwiązania dotyczące analizy danych, które mogliby wdrożyć w swojej firmie. Tego dnia odbyła się też sesja dostawców, podczas której uczestnicy Kongresu PolMaintenance mieli okazję zapoznać się z produktami, usługami i rozwiązaniami oferowanymi przez partnerów wydarzenia. Drugi blok tematyczny tego dnia dotyczył strategii serwisowych zaawansowanych maszyn i technologii. Temat przybliżyli: Kamil Zjawiony (UDT), Michał Lubos (Habasit Polska), Krzysztof Rzepczyński (Volkswagen Poznań), Krzysztof Ejsmont (Politechnika Warszawska) oraz Adam Augustyniak (NNT). Pierwszy dzień wydarzenia zakończył się wieczorną integracją, podczas której uczestnicy mieli okazję lepiej się poznać, a także zadać prelegentom pytania, których nie zdążyli zadać po ich wystąpieniach.

Mobilne utrzymanie ruchu i samodoskonalenie liderów

Drugiego dnia wydarzenia uczestnicy mogli lepiej zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi mobilnego utrzymania ruchu i zdalnego dostępu do dokumentacji. W tym bloku tematycznym wystąpili: Dominik Tylczyński (Inteco Business Solution), Janusz Pieklik (Business Global Consulting Polska) oraz Robert Zientara (niezależny konsultant ds. IT), którzy podsumowali temat w kolejnej dyskusji moderowanej prowadzonej przez Arkadiusza Burnosa. Kongres PolMaintenance zamykał blok tematyczny dotyczący kompetencji miękkich szefów UR. Jak stać się doskonałym liderem i zarządzać zespołem utrzymania ruchu, podpowiadali: Krzysztof Bobiński i Dariusz Wawrzeniecki (Team Partners), Piotr Podgórski (EMT Systems), Adam Sulimski (konsultant biznesu), Marek Piekarski (Gemo Silesia Sp. z o.o.), Andrzej Kulik (Freelance Consultant) oraz Maciej Gulanowski (Proresult).

Aplikacja networkingowa

W tym roku uczestnicy Kongresu PolMaintenance mogli ponownie skorzystać z dedykowanej temu spotkaniu aplikacji networkingowej „PolMaintenance 2018”. Za jej pomocą uczestnicy mogli rozmawiać miedzy sobą i wymieniać się doświadczeniami w prywatnych wiadomościach, ale także dzielić się swoimi spostrzeżeniami czy pytaniami na ogólnodostępnym czacie. Dzięki aplikacji uczestnicy wydarzenia na bieżąco byli informowali o konkursach, przerwach czy nagłych zmianach w harmonogramie wydarzenia.

Szczegółowy program Kongresu PolMaintenance:

Filar I

STRATEGIA SERWISOWA ZAAWANSOWANYCH MASZYN I TECHNOLOGII – jak zapewnić ciągłość pracy maszyn i zabezpieczyć operatorów?

  • Jak skutecznie serwisować maszyny automatyczne i roboty – stawiać na serwis zewnętrzny czy własne brygady serwisowe? Jak je szkolić, żeby byłby w stanie szybko reagować na awarie zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Poznaj doświadczenia firm, które na co dzień pracują z automatami i robotami.
  • Inteligentne czujniki i kamery – przekonaj się jak optymalizują procesy produkcyjne i wpływają na ciągłość utrzymania ruchu maszyn zwiększając poziom niezawodności!
  • Poznaj konkretne technologie Przemysłu 4.0, które znacznie usprawniają monitorowanie i diagnostykę procesów produkcyjnych – sprawdzone rozwiązania na przykładzie firm produkcyjnych z różnych branż.
  • Przeglądy techniczne maszyn o różnym stopniu zaawansowania technologicznego. Dowiesz się, jak zbudować spójną strategię dla różnych typów maszyn i specyfiki produkcji.
  • Mobilny magazyn części zamiennych z wykorzystaniem innowacyjnego druku 3D? Sprawdź czy jest to rozwiązanie, które sprawdzi się w Twojej firmie i kiedy warto wdrożyć je u siebie?
Filar II

POPRAWNA ANALIZA DANYCH – gotowe sposoby na algorytmy prewencyjne, które wpłyną na wydajność produkcji. Praktyczne rozwiązania, które od zaraz możesz wdrożyć w swojej firmie.

  • Wyzwanie nadmiaru danych - jak zapanować nad setkami wskaźników w dziale UR, kiedy każdy system generuje ogrom danych! Poznaj konkretne wskazówki, dzięki którym Twój zespół będzie bazował na tych KPI, które są kluczowe w Twoim dziale.
  • Predykcyjne, reaktywne czy prewencyjne UR – która strategia najlepiej sprawdza się w koncepcji Przemysłu 4.0? Dowiedz się jakie są pomiędzy nimi różnice oraz poznaj zasady doboru strategii utrzymania ruchu do profilu i stopnia rozwoju technologicznego firmy!
  • Jak budować skuteczne algorytmy prewencyjne podnoszące wydajność produkcji w oparciu o zaawansowanie systemy analizy danych produkcyjnych.
  • 5S na zrobotyzowanej linii produkcyjnej - jak ją dobrze wdrożyć, żeby nadal skutecznie ograniczać marnotrawstwa i podnosić bezpieczeństwo pracy?
  • Cyberbezpieczeństwo systemów automatyki – jak przygotować załogę do bezpiecznej pracy nie tylko z maszynami, ale także systemami IT
Filar III

LIDER DOSKONAŁY – jak skuteczne zarządzać wielopokoleniowym zespołem utrzymania ruchu?

  • Pracownik to kluczowy element koncepcji Przemysłu 4.0? Jak wyłuskać z zespołu liderów, którzy będą gotowi, by wprowadzić z Tobą nowe standardy zarządzania utrzymaniem ruchu?
  • W jaki sposób wykorzystać Lean Management, aby usprawnić zarządzanie utrzymaniem ruchu wdrażając nowoczesne procesy automatyzacji procesów technicznych i technologicznych?
  • Problem braku rąk do pracy wciąż żywy! – Jak sobie z nim radzić w utrzymaniu ruchu? Co robić, gdy pracownicy ze Wschodu się nie sprawdzają? Czym motywować i jak rekrutować pracowników, którzy nie obawiają się zaawansowanych technologii?
  • Ile kosztuje firmę rotacja pracowników? Jak możesz ją powstrzymać? Co zrobić, by pozyskać i zatrzymać w firmie na stałe wykwalifikowanych specjalistów, którzy pomogą Ci wdrożyć koncepcję Przemysłu 4.0? Czy pozafinansowe motywatory naprawdę działają, a jeśli tak, to jakie i na kogo?
  • Chcesz być lepszym liderem? Masz dość bycia tylko „panem kierownikiem”? Sprawdź na czym polega turkusowy model zarządzania i jak stać się turkusowym przywódcą?
Filar IV

MOBILNE UTRZYMANIE RUCHU – jak stały, zdalny dostęp do dokumentacji technicznej i parametrów maszyn zmienia charakter pracy szefa UR?

  • Zarządzaj działem UR z telefonem w ręku niezależnie od tego gdzie jesteś. Co tak naprawdę daje szefowi UR zdalny dostęp do parametrów pracy linii produkcyjnej? Sprawdź co zyskasz korzystając z urządzeń mobilnych zintegrowanych z systemami CMMS/EAM!
  • Jak zdalny monitoring i kontrola parametrów pracy maszyn poprzez czujniki, wpływa na koordynowanie pracy operatorów maszyn. W jaki sposób wykorzystanie technologii tzw. chmury oraz internetu rzeczy wpływa na bezpieczeństwo pracowników?
  • Miej wszystko pod kontrolą dzięki rozszerzonej rzeczywistości! Jak rozszerzona rzeczywistość na przykładzie magazynu części zamiennych, pomoże Ci w utrzymaniu ciągłości produkcji?
  • Przekonaj się jak wydajna i elastyczna jest pełna integracja maszyny z produktem i człowiekiem wg koncepcji Przemysłu 4.0.

Podczas Kongresu PolMaintenance wystąpią dla Was wybitni prelegenci:

Krzysztof
Rzepczyński
Dział Utrzymania Ruchu Spawalni
Volkswagen Poznań

Absolwent kierunku Automatyka i Robotyka Politechniki Poznańskiej. Posiada ponad 18 letnie doświadczenie z zakresu utrzymania ruchu. Pierwsze kroki stawiał w przemyśle drzewnym i budowy maszyn. Od 2002 koku związany z firmą Volkswagen Poznań. Zdobywał doświadczenie oraz prowadził projekty optymalizacyjne i wdrożeniowe w fabrykach Volkswagena zlokalizowanych na terenie Polski oraz Niemiec. Posiada doświadczenie z zakresów automatyki, robotyki oraz optymalizacji procesów związanych z utrzymaniem ruchu w obszarach tłoczni i spawalni. Obecnie jest odpowiedzialny za Dział Utrzymania Ruchu Spawalni w Poznaniu. Rozwija i wspiera najnowsze technologie wykorzystywane w budowie karoserii samochodów Volkswagen Caddy oraz Transpotrer.

Arkadiusz
Burnos
Managing Director, Senior Consultant w BalticBerg Consulting Sp. z o.o. Sp. k.

Lider kilkunastoosobowego zespołu konsultantów w zakresie Zarządzania Majątkiem i konsultant wiodący w wielu strategicznych projektach w zakresie Zarządzania Majątkiem.

Ekspert w zakresie utrzymania ruchu, zarządzania niezawodnością i kosztami eksploatacji majątku, prowadzenia projektów przemysłowych (autor wiodący metodyki Industrial Project Management), trener wykładowca ponad 150 szkoleń i wydarzeń branżowych związanych z Zarządzaniem Majątkiem i Zarządzaniem Technicznym. Specjalista ds. prewencyjnego UR, analiz niezawodnościowych (m.in. RCM, LDA, RAM), analiz ryzyka w zakresie majątku technicznego, analiz krytyczności majątku. Absolwent Wydziału Mechanicznego Akademii Morskiej w Szczecinie oraz Programu MBA prowadzonego przez Uniwersytet Szczeciński z Manchester Metropolitan University. Posiada doświadczenie w doskonaleniu produkcji, systemów utrzymania ruchu oraz zarządzania majątkiem technicznym z wykorzystaniem licznych metodologii i strategii, jak i mierzeniu i analizie efektywności wg ISO 55000. Posiada szerokie doświadczenie w doborze oraz wdrażaniu systemów CMMS/EAM –m.in. SAP (PM), INFOR EAM, IFS, IBM MAXIMO. Wykładowca AZT (Akademii Zarządzania Technicznego), MBA oraz Executive MBA.

Piotr
Bonarski
Technical Manager
w Haerter sp. z o.o.

Przez ostatnie 14 lat pracował m.in. w zakładach z kapitałem zagranicznym, tj. Whirlpool sp. z o.o., Winkelmann sp. z o.o., Lear Poland II sp. z o.o. oraz Hoerbiger Automotive sp. z o.o. Trzecią kadencję jest prezesem koła terenowego SIMP (Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich) działającego przy Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.

Jego pasją jest szukanie metod, narzędzi i rozwiązań usprawniających zarządzanie działem, obszarem, firmą, łącząc zdobycze wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym.

Szeroko współpracuje z firmami szkoleniowymi oraz produkcyjnymi m.in. Federal Mogul, KGHM ZG, dr. Schumacher z zakresu organizacji pracy działu utrzymania ruchu, ale też Lean Manufacturing czy Six Sigma.

dr inż. Maciej
Gniadek
koordynator ds. oprogramowania przemysłowego (Dział Utrzymania Ruchu) w Amica S.A.

Posiada doświadczenie w zakresie projektowania, modernizacji i utrzymywania w ruchu maszyn produkcyjnych i systemów informatycznych. Pracę naukową traktuje jako wyzwanie pozwalające rozwinąć umiejętności umożliwiające rozwiązywanie codziennych problemów inżynierskich.

Pasjonuje się zagadnieniami związanymi z inżynierią kreatywności. Autor prac naukowych z zakresu precyzyjnego sterowania elektromechnicznymi układami drgającymi.

Krzysztof
Bobiński
trener, doradca, coach w Team Partners
 

Przez kilkanaście lat zajmował stanowiska menadżerskie w obszarze logistyki w międzynarodowej organizacji. Zarządzał zespołami operacyjnymi i projektowymi. Obecnie wspiera zespoły jako niezależny trener i doradca w ramach TeamPartners.pl. Pracując w korporacji prowadził szkolenia, warsztaty, coachingi (Certyfikacja na Coacha ICC 2010).

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Psychologii. Specjalizacja - Psychologia pracy, ścieżka rozwoju osobistego.

Dariusz
Wawrzeniecki
psycholog, doradca, trener w Team Partners
 

Specjalista, praktyk w obszarach: selekcja, rekrutacja, ocena i rozwój kadry menadżerskiej.

W ramach projektów rozwojowych dla kadry menedżerskiej obok pracy indywidualnej (mapowanie talentów, coaching, sesje informacji zwrotnych) prowadzi specjalistyczne warsztaty, podnoszące w trwały sposób indywidualną i grupową skuteczność działania zespołów zarządzających oraz stopień rozumienia procesów ludzkich w organizacjach. Specjalizuje się w budowie systemów kompetencyjnych wykorzystywanych przy rekrutacji, selekcji, ocenie i rozwoju pracowników w oparciu o Behavioral Event Interview (BEI) oraz Assement Center.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Psychologii. Wykładowca akademicki: SWPS (Diagnoza psychologiczna); Wyższa Szkoła Promocji (Ćwiczenia z kultury organizacyjnej i coachingu).

Andrzej
Kulik
Freelance Consultant (Physical Asset Management, Reliability and Maintenance Management, Condition Monitoring, Rotating Equipment)

Posiada ponad trzy dekady doświadczenia, nabytego w głównych gałęziach przemysłu, na stanowiskach inżynierskich i kierowniczych, w przedsiębiorstwach o statusie WCMM (World Class Maintenance Management) Republiki Południowej Afryki i Arabii Saudyjskiej.

Biegły w prewencyjnych, predykcyjnych oraz proaktywnych strategiach UR, oferuje oszacowanie i rekomendacje odpowiednich połączeń taktyk, co daje efekty w postaci niskich kosztów utrzymania ruchu i zapewnienia maksymalnego poziomu niezawodności i dostępności procesu.

Maciej
Gulanowski
trener ds. efektywności produkcji w Proresult
 
 

Posiada 7-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze Lean Management, które zdobywał w branżach: motoryzacyjnej, poligraficznej, medycznej oraz obróbce skrawaniem CNC. Instruktor praktycznej nauki zawodu. Wyróżniony tytułem „Lider inżynierii poniżej czterdziestki”. Członek Stowarzyszenia Lean Management Polska i Polskiego Stowarzyszenia Praktyków Training Within Industry. Prelegent oraz autor licznych artykułów dotyczących efektywnego zarządzania produkcją oraz podnoszenia efektywności funkcjonowania służb utrzymania ruchu. Absolwent studiów na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (UWM Olsztyn).

Dominik
Tylczyński
Dyrektor działu konsultingu SAP w Inteco Business Solution (grupa Amica)
 
 

Absolwent Francusko-Polskiej Wyższej Szkoły Nowych Technik Informacyjno-Telekomunikacyjnych i Politechniki Poznańskiej. Od 1995 r. zajmuje się wdrożeniami SAP w modułach gospodarki materiałowej (SAP MM) oraz gospodarki magazynowej (SAP WM), ma liczne certyfikaty, m.in. SAP Supply Chain Management – Procurement, SAP Supply Chain Management – Logistic Execution, a także SAP Exchange Infrastructure & Integration oraz SAP ABAP Development. Ma bogate wieloletnie doświadczenie w obszarze integracji systemu SAP z systemami informatycznymi i telekomunikacyjnymi klienta. Obecnie specjalizuje się w projektach optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw z wykorzystaniem systemów SAP, w trakcie których buduje dojrzałość informacyjną przedsiębiorstwa, przywraca zaufanie do danych logistycznych i automatyzuje procesy logistyczne.

Krzysztof
Ejsmont
asystent naukowy
Politechnika Warszawska,
Wydział Inżynierii Produkcji

Absolwent kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji PB (specjalność: zarządzanie nowoczesnymi technologiami). W przeszłości pracował jako asystent naukowy na WZ PB, a także jako fizyk w Laboratorium NL-4 Instytutu Wysokich Ciśnień PAN. Obecnie asystent naukowy oraz uczestnik studiów doktoranckich na WIP PW. W swoim dorobku posiada około 35 publikacji, a także doświadczenie w dużych naukowych projektach europejskich (NanoForCE, eScop).

mgr. inż. Marcin
Rudnikowski
Kierownik produktu
– diagnosta maszyn
w Pruftechnik-Wibrem Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Wrocławskiej , wydz. Elektroniki. Od 2006 pracownik Pruftechnik-Wibrem Sp. z o.o. Pierwsze doświadczenia związane z diagnostyką maszyn zdobywał w surowym środowisku kopalnianym KWB Turów. Od tej pory uczestniczył w kilkunastu wdrożeniach systemów diagnostycznych on-line w każdej gałęzi przemysłu. Doświadczenie zdobyte podczas pracy zawodowej, przekłada na profesjonalne doradztwo zarówno przed, jak i po wdrożeniu systemów diagnostycznych. Certyfikowany przez Mobius Institute w Australii diagnosta maszyn.
Konsultant w zakresie diagnostyki maszyn oraz identyfikacji krytycznych węzłów procesów produkcyjnych.

Robert
Zientara
Niezależny konsultant ds. IT
 
 

Oferuje usługi doradcze związane z dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw w zakresie zarządzania majątkiem (CMMS/EAM), usługami informatycznymi (ITSM) i nieruchomościami (CAFM) oraz wykorzystaniem technologii mobilnych. W trakcie swojej wieloletniej kariery w branży informatycznej pracował jako analityk, konsultant oraz szef działu informatyki. Brał udział w dużych, międzynarodowych projektach informatycznych w różnych branżach. Swoje doświadczenia z wdrożeń IBM Maximo opisał w książce IBM Maximo Asset Management. The Consultant’s Guide.

Adam
Augustyniak
Członek Zarządu  NNT Sp. z o.o.
 

PMP, absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii PG i ICAN Institute. Ekspert w dziedzinie nieniszczącej diagnostyki prewencyjnej. Doświadczenie zdobywał w największych firmach na Pomorzu jako manager w obszarze handlu i zarządzania systemami.

Marek
Piekarski
Kierownik zakładu
w Gemo Silesia Sp. z o.o.

Z zawodu magister biologii molekularnej, z zamiłowania kierownik zakładu produkcyjnego. Od 14 lat pracuje w tej samej firmie, przeszedł drogę od operatora maszyny, administratora sieci IT, poprzez specjalistę jakości, kierownika jakości, QM Managera, po kierownika produkcji aż do kierownika zakładu produkcyjnego/prokurenta, którą to rolę pełni od 6 lat.

Sukcesy: utrzymywanie przewagi konkurencyjnej mimo zmieniających się warunków, zapewnianie zasobów rozwijającej się w tempie 40% rok do roku firmie, organizowanie firmy przy wzrostach zatrudnienia sięgających do 60 osób rok do roku, rozwój firmy pod każdym względem: osobowym, powierzchniowym, kultury organizacji, ilości produkcyjnych (wzrosty w trakcie ostatnich 6 lat: ilość pracowników +200 osób, powierzchnia +5000 m2, produkcja +30 000 000 m).

Ponadto: epizody publicystyczne, prezentacje na konferencjach oraz działalność szkoleniowa z zakresu teorii negocjacji.

Janusz
Pieklik
Dyrektor Consultingu w Business Global Consulting Polska Sp. z o.o.

Od 1992 r. zajmuje się systemami informatycznymi wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwami. Od roku 2003 transferuje wiedzę na temat  Lean Manufacturing, a od 2006 r. teorii ograniczeń Ely’ego Goldratta. Poprowadził do sukcesu ponad 250 krajowych i zagranicznych projektów w dużych i średnich przedsiębiorstwach. Autor licznych publikacji, wysoko oceniany przez słuchaczy prelegent konferencji branżowych w obszarach produkcji, logistyki i systemów wspomagających zarzadzanie. Jeden z nielicznych trenerów w Europie łączących Lean Manufacturing, teorię ograniczeń i systemy informatyczne klasy ERP, MES, APS, WMS, BI itp.  Autor koncepcji 3D Management i IQ ERP.

Adam
Sulimski
Psycholog pracy i motywacji, Psychodiagnosta, Konsultant Biznesu, Coach, Superwizor ICC i IC, Ekolog relacji

Od roku 1992 pracuje zawodowo. Pełnił role managera, szefa, trenera w firmach branż: przemysłowej i finansowej. Od 2005 roku współwłaściciel firmy szkoleniowej. Obecnie trener mentalny narodowej kadry zapasów.

Prowadzi szkolenia dla firm wykorzystując myślenie coachingowe i ucząc podstawowych narzędzi rozwijania ludzi wg filozofii coachingu holistycznego. Specjalizuje się w szkoleniach skierowanych dla kadry zarządzającej, poświęconych doskonaleniu umiejętności kierowania i zarządzania zespołem. Szczególny nacisk kładzie na umiejętności związane z efektywną komunikacją oraz szeroko rozumianym przywództwem. Propagator zmian organizacyjnych zmierzających do zwiększania efektywności pracy przy jednoczesnym dbaniu o komfort pracy każdego pracownika (w myśl postulatów obecnie modnego turkusowego patrzenia na środowisko pracy).

Absolwent Akademii Teologii Katolickiej. Specjalizacja - Psychodiagnostyka.

Kamil
Zjawiony
Inspektor w dziale UTB w Urzędzie Dozoru Technicznego
 
 

Inspektor w dziale UTB (urządzenia transportu bliskiego) w oddziale Łódzkim UDT. Absolwent Politechniki Częstochowskiej (inż. - wydział elektryczny, mgr - zarządzanie i inżynieria produkcji), następnie ukończył studia podyplomowe na Politechnice Łódzkiej (ergonomia i bhp). Od początku kariery związany z działem UR (zaczynał jako specjalista UR, następnie inżynier ds. utrzymania ruchu, a od stycznia 2011 r. inspektor w UDT.). Poza standardową inspekcją działa w Akademii UDT (specjalizuje się w szkoleniach dotyczących wózków jezdniowych podnośnikowych), a od sześciu miesięcy jako kierownik zespołu zajmuje się szeroko rozumianą tematyką preventive, predictive i proactive maintenance.

mgr inż. Michał
Tomala
Aftermarket Distribution Area Manager, NTN-SNR Polska Sp. z o.o.
 
 

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od 2010 roku związany zawodowo z firmą NTN SNR Polska Sp. z o.o. na stanowisku: Aftermarket Distribution Area Manager.  W firmie NTN-SNR Polska Sp. z o.o. - polskim przedstawicielstwie światowego lidera w produkcji łożysk, przegubów homokinetycznych, techniki liniowej oraz rolek prowadzących - odpowiedzialny za zarządzanie dystrybucją na rynku części zamiennych. Wcześniej Inżynier Utrzymania Ruchu w Philips Lightning Pland S.A  oraz konstruktor w firmie General Electric.

Michał
Lubos
KAM w Habasit Polska Sp. z o.o.
 

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach (Automatyka i Robotyka), Cranfield University (Automotive Product Engineering) oraz MBA (Cracow School of Businness). Przez pierwsze lata pracy zawodowej związany z działem UR w FCA Poland w obszarze spawalni. Odpowiedzialny za realizację projektów Lean, WCM, planowanie prewencji na przypisanych odcinkach technologicznych. Od 6 lat związany z firmą Habasit Polska, początkowo jako inżynier Aplikacji, a od 1,5 roku jako Key Account Manager na terenie kraju. Autor i wykładowca programu szkoleniowego dla studentów Politechniki Śląskiej z zakresu konstrukcji lekkich przenośników taśmowych (taśmy tradycyjne, modularne, pasy zębate). W obecnej roli odpowiedzialny za strategiczny rozwój produktu na rynku oraz merytoryczne i techniczne wsparcie działu sprzedaży, technicznego i obsługi klienta.

Mateusz
Milczanowski
Business Development Manager
w Elmodis

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na wydziale Metali Nieżelaznych w specjalności Zarządzanie i Inżynieria Produkcji z doświadczeniem w pracy dla branży przemysłowej oraz energetycznej. W swojej kilkuletniej karierze zawodowej zdobywał doświadczenie zarówno w małych spółkach krajowych, jak i w globalnych koncernach. Praca w różnych gałęziach przemysłu pozwoliła mu na bardzo dobre zrozumienie potrzeb klientów przemysłowych szczególnie w kwestiach procesów produkcyjnych i procesowych. Business Development Manager odpowiedzialny za rozwój sieci dystrybucyjnej oraz współpracę z kluczowymi klientami przemysłowymi firmy Elmodis.

Piotr
Podgórski
Dział Organizacji i Rozwoju produktów w EMT-Systems Sp. z o.o.

Od 7 lat współtworzy ofertę Centrum Szkoleń Inżynierskich EMT-Systems. Uczestniczył w wykreowaniu szeregu tematów szkoleń inżynierskich, które weszły do kanonu potrzeb służb utrzymania ruchu i kadr produkcyjnych. Doświadczenie w organizacji, pozyskiwaniu trenerów, tworzenia stanowisk i standardów szkoleniowych. Organizator warsztatów i konferencji branżowych w ramach EMT Tour.

FOTOGALERIA

z XIII Ogólnopolskiego Kongresu Służb Utrzymania Ruchu PolMaintenance
Organizator:
Partner złoty:
Partnerzy srebrni:
Partnerzy brązowi:
Partnerzy:
Partnerzy medialni:
Partnerzy merytoryczni: